7. 1. 2013

Vitalos balzam na pery

Ahojte, je tu ďalšia recenzia (už 3 :D), bude to na balzamy na pery od značky Vitalos. Ja som si kúpila s vôňou škorice a čerešne. Čakala som úžastnú škoricovú a čerešňovú vôňu, no hneď ako som to ovoňala, povedala som si, že vitalos už NIKDY. Proste fuj. Mne škoricová vôňa pripomína tie čínske škoricové sviečky, strašne silná, umelá a neviem aká vôňa. Čerešňový mi pripomína jeden balzam na pery, ktorý sme mali, keď som bola malá, je možné, že to bol ten malý od astrid, ale nie som si istá ;). Je síce pravda, že strašne užasne sa nanáša aj keď mrzne. Ako by to bol len a len olej. Hydratuje, má UV 15+, sú obohatené o výťažok  z ľubovníka bodkovaného a vitamínmi A, E, F. Majú 4,5 gramu, no mne osobne vadí tá vôňa. Ináč sú dobré, stáli 1.33€ a kúpila som ich v drogérii Teta, som rada, že ich mám, ale nič moc kvôli tej vôni. Doporučiť či nedoporučiť? Tak je lacný, hydratuje, obsahuje UV, vitamíny,.. ale mne smrdia. Ak chcete skúsiť, tak možno čerešňový, tak je ešte OK, ale škoricu asi radšej nie.






To asi všetko, :)). Majte sa krásne :).


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára