6. 1. 2013

Ja! :)

Ahoj :) Volám sa Monika mám 14 rokov a som vypomahajúca bloggerka :P...pôvodne som mala len pomocť so vzhľadom ale nakoniec to dopadlo, že budem pridávať príspevky do rubriky móda :) Kozmetiku  prenechám  Wiksize :) tá sa tomu rozumie viac :)

Ak niečo budete chcieť alebo ukázať všetkým pošlite to prosím na email: forgirls@azet.sk rady to zverejníme :) a môžte tam napísať napríklad o čom by ste chceli aby bol článok :) dopredu vám ďakujem za zapájanie :) idem citovať Wiksize: "Tento blog bude pochopiteľne ako koníček, žiadne nútenie ani nič podobného." touto vetou sa budem riadiť. Má to byť zábava a nie stresovanie aby som sem niečo pridala. Ale nebojte aj tak sa budem snažiť tu byť čo najviac :).

Ak máte nejaké otázky tak prosím do komentov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára