7. 1. 2013

#onlygirlythings 1 :)

Ahojte :) Mám 5 minút aby som vám sem niečo dala :P lebo od 12:00 sa začínam učiť :D A práve v tejto situácií má napadla jedna (only?)girlythings.


#Never wanting to study
                                                             (Nikdy sa nám nechec učiť) 
   To že sa nám nechce učiť je, si myslím, aj chalanská vec. Vlastne všetkých vec. Ja momentálne mám spísaní  zoznam toho čo by som ešte mala spraviť do školy. Už sa vidím ako to dnes spravím :D 

Ináč keď som bola menšia tak všetci dospelý (minimálne v mojom okolí) boli v tom že baby sa učia a sú tie šikovnješie a múdrejšie. Ja som bola sprostá už vtedy ale snažila som sa to zakriť. Dnes sa moja debilita prejavu na každom krok. Nie že by som bola totálne tupá ale nejsom žiadny Einstein...no šak mi rozumiete.

Osobne nemám nejaký neobľúbený predmet, záleží od učiteľa. A práve vĎaka ním nenávidím: Matiku, Chémiu a ani Biológiu moc nemusím. Určite by sa toho našlo aj viac ale odlúčenie od školy mi vymazalo mozog. A to som zvedavá ako v utorok napíšem písomku z UKL (umenie a kultúra) a v stredu z Matiky.

Každopádne vám všetkým prajem aspoň priemerné prežitie v škole :P 

P.S: Poteší komentík ako ste na tom vy! :)

4 komentáre:

  1. Ja som už na materskej takže mňa sa škola našťastie netýka :D

    pls follow my blog. thnks
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se učím ráda jenom s někým a to se stejně učíme tak prvních 10 min:D

    OdpovedaťOdstrániť