8. 1. 2013

outfit1 :)

Ahoooj! :) Ako sa vám darilo dnes? Máte nejaké novinky? Ja som len strašne hrcá na moju sesternicu :) Bude robiť modelku pre kozmetickú značku-akože líčidlá a tak:)
A teraz sa vrhnime na môj prvý outfit :)



Páči? Nepáči? Mne hej. Mám rada pohodlný štýl. Tenisky by sa dali skombinovať buď s čiapkou alebo košelou. Čiapka by sa samozrejme dala vyhodiť ale mne sa to takto páči :) Čo sa týka nohavíc. Sú to obyčajné priliehavé džínsy. Bledšiu farbu by som nevolila, nakoľko by zanikol význam košele. Tento outfit možno vyzerá trošku na teplejšie počasie ale keď si na vrch dáte nejaký kabátik a teplejšie topánky, zima je preňho ako stvorená :) 
Zima :)
Odtiene farby topánok nie sú úplne dokonalé, ale za to ja nemôžem. Pod kabát určite ešte patrí sveter. 

Outfit je v podstate pre trošku staršie dievčatá, pre také puberty. Je to elegantnejšie a ja osobne by som v tom išla aj na rande :) Každé dievča je iná osobnosť takže sa to nemusí hodiť každej. Napríklad ten kabát sa mne osobne nehodí :P 

Ďakujem za prečítajte a zanechajte koment prosím :) Dobrú noc





4 komentáre: