27. 12. 2012

Balea young. odličovacie obrúsky

 Ahoj, a máme tu recenziu, bude sa jednať o odličovacie obrúsky značky Balea. Ja mám určené pre normálny typ pleti. Majú krásnu jemnú vôňu a majú odlíčuť aj vodeodolný make up. Je ich 25ks.
Mne na odlíčenie stačí vždy 1 utierka, a používam ich len večer. Sú strašne super, stáli asi 1.49€ a za ú cenu... určite si ich kúpim ešte raz, alebo vyskúšam iné. Je síce pravda, že na riasenku musím pritlčiť trochu, aby dobre zišla, ale takouto silou (jemnou) mi ešte zatiaľ žiaden odličovač neodlíčil. sú fakt strášne super, určite ich vyskúšajte aj vy. 













Pred odlíčením


Po odlíčení




5 komentárov:

  1. Ja používam väčšinou odličovač ;-)
    Btw. Som Nikol z blogu fashion-nikol.blog.cz.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, viem ;).. aj ja som používala, no po vyskúšaní.. ách :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Určite ich skús, majú viac druhov, a sú super ;), dnáď neoľutuješ

      Odstrániť
  3. já používám na odličování taky vlhčené ubrousky,ale jiné a trochu levnější
    myslím že každé vlhčené ubrousky odličujou dobře

    OdpovedaťOdstrániť