29. 12. 2012

Starostlivosť o nechty

 Tento článok som síce už raz robila, no to bola vlatne moja starostlivosť o nechty, no teraz to bude také akože všeobcné. Ja rovno začnem, i keď to (dúfam) nebude moc dlhé. Takže v prvom rade treba nechty odlakovať (pokiaľ sú nalakované). Zpilníkujeme na požadovanú dĺžku, najlepšie sú papierové pilníky. :) Ak máte, použite  BEZacetónový odlakovač, ktorý tie nechty nemastí.
Hydratácia: Naneste nejaký hydratačný krém, či olejíček, aby sa nechty hadratovali. Počkajte takú polhodinku (kľudne viac) a potom umyte MYDLOM, aby ste sa zbavili mastnoty. keď už máte nechty hydratované, odlakované a odmastené, môžeme sa vrhnúť na ďaľší krok, a to je PODLAK.
Podlak slúži na to, aby nechty nezažltly pri častom lakovaní, a aby lak vydržal dlhšie. Môžete použiť rôzne, výživné, či klasické. Keď podlak uschne, môžte sa vrhnúť na lakovanie farebnými lakmi. Zvyčajne sa pouívajú 2 vrstvy, no záleží aj od toho, ako dobre ten lak kryje. Nechajte tie vrstvy poriadne, ale poriadne uschnúť, aby sa vám nevytvorili bublinky, čo fakt nevyzerá dobre. Ako posledný krok je NADLAK.
Tým moc "netrepte", aby ste nemali zas bublinky, no jemne ho "premiešajte".

 To všetko, občas to trvá, no čo my dievčat nespravíme pre krásu?
Ak som na nejaký bod zabudla, určite napíšte do komentárov. ;)

2 komentáre:

  1. Mě u tadytěch článků mi chybí prostě nějaká fotka příjde mi to takové chudší :D ale jinak fájn.. Jinak taky to tak dělám ;)

    P.S. jsem z blogu marticqa29.blog.cz ale jsem přihlášená na svém blogspotu na který nechodím :D takže se nelekej :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) no ale mám epreinštalovaný windows, a nemám potvrdenie, že môžem pripojiť foťák

      Odstrániť