27. 12. 2012

Welcome

  Ahojte, tak a vitajte na mojom novom blogu. Môj starý blog bol www.wiksize.blog.cz. Bolo ťažké rozhodnutie prejsť na blogspot, no nakoniec som sa rozhodla. Tento blog bude pochopiteľne ako koníček, žiadne nútenie ani nič podobného. Bude sa týkať kozmetiky, recenzií, make-up lookov, a podobne. Na blogspote som prvý krát, no zatiaľ sa mi tu páči. Určite tu budú nejaké články zo starého blogu, len trošku pomenené.

  Čo sa týka videí, raz by som to chcela skúsiť, no bojím sa. Ale čoho? Názorov, blbých anonymov a podobných vecí. Ale ako každá "správna blogerka" to musím prežiť :D.

 Ešte  niečo ku mne. Volám sa Viki, mám 12 rokov a pochádzam z jednej malej dedinky na západnom Slovensku. Baví ma všetko, čo sa týka "dievčenských vecí".  Áno, som mladá na kozmetiku, ale mňa to baví, a nemám v pláne s tým prestať len kvôli veku :). Tak to všetko, a dúfam, že sa vám tu bude páčiť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára