19. 1. 2013

#onlygirlythings 3

(tancovanie v snehu)

Och tak to ja milujem! :O Milujem sneh,milujem zimu! Včera po škole som išla na oslavu kamrátky. A o 22:00 sme išli ja a kamarátka odprevadiť jenú babu. Cestou späť začalo trolinku snežiť a všade bolo ticho, okolo len snehobielo. Potichu sme vedľa seba kráčali, zrazu sme sa na seba pozreli a začali sme si na  spievať našu obľúbenú pesníčku (Ed Sheeran-Give me love). Tancovali sme, sácali sme sa do závejov a smiali sme sa. Bol to taký oslobodzujúci pocit. Síce som bola celá premrznutá a od snehu ale stálo to za to. A ešte znožnuje chytanie snehu do úst. Som proste blázon.

A keď sme už pritom snehu

(horúca čokoláda keď sneží.)

Najlepšie je keď som sama doma. Uvarím si horúcu čokoládu sadnem si na stôl a pozerám sa ako sneží. Ako v tých filmoch :D Je to romantika! <3 Alebo keď sa po dlhšom čase stretnem s kamrátkami a ideme do kaviarne a dáme si horúcu čokoládu. 


Otázky na vás! Koment! :)

Čo máte/nemáte radi na zime?
Aké je vaše obľúbené ročné obdobie? Prečo? 







2 komentáre:

  1. Mám hodně ráda zimu. To válení ve sněhu, horká čokoláda(jak píšeš) atd, atd.!:) Ale léto je podle mě prostě lepší! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Leto mám rada tiež! Milujem že môžem kombinovať viacej oblečenia. :) v zime nie je toľko možností :)

      Odstrániť