16. 1. 2013

#onlygirlythings 2

(keď pesnička presne opisuje ako sa práve cítiš)

Milujem hudbu! Je súčasťou môjho života. Zbožnujem ako ma dokáže rozveseliť ale aj rozplakať.Zbožnujem tú volnosť a aj to ako dokáže spájať ľudí. Minule som v autobuse počúvala hudbu a asi dosť nahlas lebo jedno dievča,sediace vedľa mňa, sa ma opýtalo na názov pesníčky lebo sa jej páčila. Dokonca mi dala číslo a dodnes si spolu píšeme cez Facebook-u. :3 A etše sa mi páči rozmanitosť hudbu. Od punk-u po kpop. Osobne počúvam všetko! :D A viete čo nenávidím. Keď ľudia odcudzujú ľudí na základe toho čo počúvajú. Ja osobne som poznám jedno dievča, ktoré donedávna šikanovali kvoli tomu čo počúvala a koho mala rada. 

Otázky pre vás! Koment!
Obľúbená speváčka, spevák skupina?
Obľúbený štýl hudby?
Obľúbený klip? 

Moje odpovede:
Rihanna/Christina Perri, Ed Sheeran/Justin Bieber, One Direction/Simple plan/30STM,SuperJuniors....ja neviem :// :DD
asi punk :P alebo kpop
Busy - Olly Murs

No naozaj nemám obľúbených spevákov a skupiny lebo toho počúvam hrozne moc. niektoré skupiny sú popové iné punkové. Je to ťažké rozhodnúť :// :DD




4 komentáre:

  1. Spevák - Majk Spirit, LEvo, Kali, Gamba
    Speváčka - Miley Cyrus, Rihanna, Taylor Swift
    Skupina - Iné Kafe, One Direction, Bacil a Rakby
    Štýl - Počúvam všetko čo sa mi priplete do cesty
    Klip - Gamba - Prekliaty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemám oblubenu speváčku , speváka a ani skupinu ja počuvam rôzne aj Miley , Justina , Nicki minaj , rihannu ale aj slovensku hudbu ale nemám nej v láske bacila a Rakbyho nepáčia sa mi všetko v ich pesničkách je len o alkohole a o Babách "spievaju" len ako o štetkách na jednu noc ktoré pretiahnu a čaves :D taku hudbu nemusim
    ale mám rada ale Electro house od Milana Lieskovskeho TOP Slovensky DJ ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) bacila a rakbyho ani ja moc nemusím...presne z toho istého dôvodu :)

      Odstrániť