14. 6. 2013

Mini haul

Ahojte, takže som tu s ďaľším článkom, ktorý bude malý nákup,  Ono, chcela som si kúpiť nejaké oblečenie a topánky na doma, i eď mi to moc nevyšlo :D ale nevadí, .. ináč, mala som pre vás prichysané fotky, ale môj USB je asi do*****ý, takžee ... je mi to hrozne ľúto, pretože na minulé fotky som to musela nainštalovať odznova, ... takže ešte to skúsim potom. :/
Ale späť k nákupu, bola som v New Yorkery, Gate, a v DM-ku :)

Ebelin odličovacie tampóny                                  1.29€
Ebelin odličovacie tampóny                                  1.29€
Balea zlupovacia maska (vzorka)                          0.99€
Dermacol odličovač a pleťová voda (2v1)            3.69€
Orbiť žuvačkýýý <3                                             2.59€
Essence lak (little miss sunrise)                              1.89€
Essence lip cream (limitka)                                    2.49€
Rimell Kate Moss  rúž                                               2.35€
Balea šampón                                                       1.19€
Adidas anti-perspirant                                           1.79€

Svetlo zelené tričko s nápisom Live----->
                                              Love----->      5.98€                        
                                              Laugh---->                    
Biele tričko s nápisom Joy                             5.98€

sandálky/žabky                                              9.99€






PS: Chceli by ste make up look-y každý mesiac podľa farby? :D Proste že napr. Jún- neutrálne (hnedé, zleté, bronzové) a ták :D potom júl- modré .. no, chápete?

3 komentáre:

  1. skoda ze si nedala aj fotky :(

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, zvu tě do mé giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. škoda fotiek :(
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť