11. 4. 2013

Nákupy 11.4.2013

 Ahojte, po dlhej dobe opäť článol. Rozhodla som sa pridávať na blog Znovu články, aspoň 1 za 2 týždne.
         
             
                 Dnes som bola u očnej a šli sme autom, takže som sa samozrejme musela ísť do obchodov.
Bola som voviacerých, no nakúpila som iba v drogérii DM.

Ebelin odličovacie tampóny (dva krát)         1,29 + 1,29
Balea balzam na pery                                  1.49
Essence bronzer                                          3.79
Dontodent ústna voda                                 1.99
Balea sprcháč                                             0.99
Essence ceruzka na oči (3 krát)              po 1.59
Essence gél na riasy a obočie                       2.19
Essence báza pod očné tiene                       2.69
Essence mono očný tieň                              1.69
Catrice lak na nechty                                   1.39
Catrice ceruzka na oči                                 2.19
S-he rúž                                                      2.99
Miss sporty lícenka                                     2.49
Dermacol odličovač očí                               3.29

Ták to je asi všetko. Otázky píšte do komentárov. Na väčšinu vecí bude recenzia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára