23. 1. 2013

#onlygirlythings 4

Dnes konečne čas :) a vidím že sa vám články #onlygirlythings v celku páčia. Povodná téma mala byť viac na zamyslenie ale ako si na nu nemám náladu. A tak čítajte.

(chcieť dlhé vlasy)


Myslím , že každí mal/ má zafixované že každé dievča má mať dlhé vlasy.


No a ja som v tomto bola originál. Do škôlky som mala vlasy...aha počkať už vtedy som rebelovala. Dobre, tak od nepamäti som mala krátke vlasy. V škôlke mi to aj vadilo keď všetky dievčatá mohli byť na karnevale princezné a ja som bola dalmatínec. Resp. pred nimi som sa tvárila, že mi to vadí v skutočnosti som bola omnoho radšej že som pes. Bola som aspoň vidieť na fotke aj keď ma zakrývalo milión šiat okolo mňa.

Vždy som si držala  krátky strih. V štvrtej triede v škôlke som to dala na účes alá "hríbik" a hrde som s ním vchádzala do novej školy. To že mi občas niekto povedal nejakú poznámku na môj originálny účes som neriešila. Neskôr mi vlasy opäť dorástli ale nikdy neboli také dlhé ako mali ostatné spolužiačky. Keď som bola staršia a o svojom účese som začala rozhodovať ako tak bez mami, začala som experimentovať zo strihmi prešla som francúzkimi strihmi, mikádom (pozn. vpredu dlhšie v zadu kratšie) a pod. :) Vlasy mi opäť dorástli a ja som si ich dala už len trošku skrátiť a dať na postupno. Túžila som po nádherných dlhých vlasoch no dnes mi to je asi jedno, dnes som na svoje vlasy "pýšná" mám ich po plecia sú napostupno ostrihané.

(to som ja a...moje vlasy! :D teraz) 


Osobne nezastávam názor že by dievčatá mali mať dlhé vlasy. Komu sa čo páči nec h to nosí, sú to predsa jeho vlasy!

Otázky pre vás! Koment!

a) aké vlasy máte? (farba, strih vlasov) 
b) aký je váš názor na krátke vlasy u dievčat? :)

Ď.
















4 komentáre:

  1. Já mám dlouhé vlasy a taky si myslím že by holky měly mít dlouhé vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1, Hnedé a Strih som mala mikádo, ale poslednú dobu mi to dorástlo a dala som si podstrihnúť iba končeky ktoré sa mi lámu :)
    2, Je to každého štýl a názor :) Takže podľa toho ako sa to určitým dievčatám páči ;)
    - Nikol
    - fashion-nikol.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. brr už by som si krátke vlasy nevedela predstavit ;)
    1,Také hnedo ryšave taku medené by som povedala ale to len cez leto ale chcem si ich nechat prefarit na taku peknu orieškovu a mám ich dlhe okolo 48-50 cm ?
    2, je to každeho vec ked sa to niekomu páči tak prečo nie

    OdpovedaťOdstrániť